Praktiske oplysninger ved afholdelse af stævne

Herunder findes diverse dokumenter og praktiske oplysninger i forbindelse med afholdelse af orienteringsstævne i Karup Orienteringsklub

Stævneleder:

Skabeloner:

Indbydelse

Instruktion

 

Når ovenstående skal offentliggøres, sendes de via mail til webmaster@karupok.dk

 

Beregner:

Skabeloner:
Eftertilmelding
Brikbytte

 

Banelægger:

·         Husk at baner og klasser i Condes følger navngivningen fra O-service, af hensyn til beregningen. Ved Natteravne stævner bør alle stævner/afdelinger benytte nøjagtig samme navngivning, af hensyn til den samlede beregning.

·         Husk at maile condes fil, samt oplysninger om første start og afstand mellem startende på de enkelte baner til beregning.

Mål ansvarlig:

·         Husk plads til beregning, - som gerne deler en campingvogn. Af hensyn til udstyret, bør afstanden mellem mål og beregnerens plads ikke være over 5 meter, - og der må ikke kunne komme løbere i mellem.

·         Oplys nummer på målpost til beregner en uge før stævnedagen.

O-Service ansv.:

·         Husk at opsætte tilmelding til både Div. Match og B-stævne, samt eftertilmelding til B-stævne(hvis løbet er af den art.) Aftal tilmeldingsfrist med beregning, så de kan nå at få løbet klargjort.

·         Ved Natteravne stævner bør alle stævner/afdelinger benytte nøjagtig samme navngivning, af hensyn til den samlede beregning.

Start ansv:

·         Aftal udlevering af startliste pr. starttid, backuplabels, samt tidspunkt for synkronisering af ure med beregningen.

Stævneplads ansv:

·         Plads til fladskærm med resultater, maks. 50 meter fra mål af hensyn til netværk.

 

 

Kategori Orienteringsløb
Forfatter Morten
Oprettet 29-03-2011 10:26:06
Sidst ændret 29-03-2011 10:26:06